tisdag 1 december 2015

Hej,

Jag frågade Yle 5/Kjell Lindroos om jag kan lägga ut min kopia på Spotlights Frisk på fel sätt från 2013 på nätet. Svaret blev att de själv satt den på Arenan för ett år framåt.

Här är länken http://arenan.yle.fi/1-1863655 


Diskussionen igår på Pikkuparlamentti var välbesökt och diskussionens vågor gick höga. Publiken ställde en massa frågor och dessutom blev det litet tid för debatt mellan Robert Bergholm och mig.
Generellt sett kan man säga att han är tvungen att uttrycka sig mycket försiktigt trots att han i mångt och mycket var av samma åsikt som jag gällande kostens betydelse. Peter som var närvarande får kommentera hur han tyckte att diskussionerna gick men själv är jag ganska nöjd. Jag tror att debatten med Robert kommer att leda till fortsatt samarbete/dialog för att påverka det förebyggande arbetet gällande diabetes typ 2. Mera om detta senare

Lasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar