fredag 13 november 2015

Hej igen. Jag har "torat" med adressen i nyhetsbrevet igår. så går det då jag sitter uppe till mitt i natten.
Alltså, den riktiga af´dressen är www.matochmedicin.blogspot.fi 

Alla jag träffat som deltog i seminariet har börjat och tycker det är fint, menblivit litekonfunderade efter de första dagarna.

Jag sände just ut ett nyhetsbrev tlldig med många länkar till olika reseptsidor.. Nummer ett är ännu att bli medlem i Kostdktorn eller och Antti Heikkiläs terveysklubi. Allt finns inyhetsbrevet som ser ut såhär;

Jag är mycket ledsen över att bloggens adress var felskriven. Så går det då jag sitter uppe på nätterna... 

Den riktiga aderessen är www.matochmedicin.blogspot.fi  

Alla jag träffat ha blivit villrådiga gällande recept. Börja här;

www.kostdoktorn.se och bli medlem. det kostar 79 sek i månaden och är definitvt värt sitt pris.

Vår egen Antti Heikkilä har en mångsidigare sida som heter  www.anttiheikkila.com/blogi/ Förutom recept så inkluderar denmedicinska konsultationer, vilket mången gång också är intressant ochnödvändigt. Jag har stor respekt för Antti. Hanär mycket mångsidig och kunnig. Ni träffade ju Antti.


På Amazone finns  Low Carb Cook Book   http://amzn.to/1QmJ8iD  som e-bok.

Eller en Paelo e-kokbok med altt som du behöver, men den är amerikansk med sådana måtteneheter. Trots det ger den en mångsidig inblick i LCHF världen. Ibland är recepten inte helt renodlade, mendem kandu skippa ifall du vill hålla dig till den räta linjen. Gå inpå http://easypaelodietideas.com/cookbook

Månne du inte kommer en bit på väg med dessa råd. Mera hittar du på bloggen bara vi får allt att funka.

Vi hörs

Peter


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar